niedziela, 9 kwietnia 2017

         Moda 2017-Trendy-4 modne ubrania na rok                       2017 -  sprawdź,czy już masz je w szafie !


1.Naszywki i hafty






2. Duże rękawy 







3. Sukiennki bieliźniane 






Na koniec coś dla fanek delikatnych kolorów, czyli nude. Będzie modny zarówno w total looku, jak i w połączeniu z pasującymi odcieniami. Oprócz ubrań w tym kolorze bardzo stylowym wyborem będą także nude dodatki oraz makijaż w tych odcieniach. Jednym słowem - naturalność zawładnie rokiem 2017

Sukienka Petra w kolorze nude








Sukienka Merci w kolorze nude









Sukienka Janine w kolorze nude








Wszystkie te modne ubrania znajdziecie na stronie Avanti24,a sukienki w kolorze nude na stronie sugarfree. Mam nadzieje, że podobał wam się ten wpis. I zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Miłego wieczoru! ;)



29 komentarzy:

  1. Wszystkie te 4 punkty mi się bardzo podobają! :) Nie mam jeszcze niestety takich ubrań, ale planuję zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych trendów na pewno skuszę się na ubrania w kolorach nude, bo hafty czy duże rękawy to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory nude, uwielbiam! :)
    http://veersonblog.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham haftowany motyw i kolory nude. to jest wspaniały trend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na modzie się nie znam,ale okiem faceta stwierdzam,że mi się to podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same piękne ubranka <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) i już lece do twojego <3 Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękne te kreacje jej, chyba kiedy kupię mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham kolory nude😍😍😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie najlepszym trendem ś naszywki <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moda powraca jak widzę:) Szkoda, że wyrzuciłam swoją bluzkę z poszerzanymi rękawami :( by się teraz wpisywała w trend ;)
    zapraszam do siebie :)
    http://kasiasiaffm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest z tą moda zanika na chwilę a potem dalej wraca do mody 💕☺

      Usuń
  11. Nie mam nic w podobie powyższych rzeczy, nie podążam ślepo za modą, wolę mieć swój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię kolory nude! :)
    +Obserwuję! buziaki :*
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mi jedynie podoba się trend z kolorem nude, bo uwielbiam go w każdej postaci.. nie tylko na ubraniach, ale również w makjażu :) co do reszty to totalnie mi się nie podobają te trendy, ani te naszywki, bo jak dla mnie właśnie szpeci to ładne ubranie.. te duże rękawy po prostu wyglądają dla mnie śmiesznie, a sukienki bieliźniane dziwnie :< obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi podobają się tylko naszywki i kolor nude, reszta jakoś do mnie nie przemawia :/ Natomiast ile ludzi tyle opinii :D Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam przynajmniej jedną rzecz z tych trendów w szafie!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  16. Duże rekawy mi się nie podobają. Naszywki I nude to już moja bajka. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. w tych sukienkach wszystkich się zakochałam!!! :D no cudowne są !! <3

    OdpowiedzUsuń