sobota, 6 maja 2017

 5 kosmetyków którę, dodają włosom                                          objętości!!


Hejka kochani dzisiaj do was przychodzę z postem w którym powiem wam o 5 kosmetykach którę, dodadzą waszym włosom objętośći :* 


WELLA EIMI SUGAR LIFT, CUKROWY SPRAY NADAJĄCY OBJĘTOŚĆ I TEKSTURĘ







Spray cukrowy (KLIK) poza tym, że usztywnia włosy rzeczywiście nadaje im objętości i bardzo przyjemnie pachnie.


 Włosy po nim są świetnie oczyszczone, świeże, pachnące i nie przyklapnięte, ale nie ma obiecywanej objętości.Szampon różany Matrix (KLIK) jest na pewno bardzo dobry, nie ma w składzie silikonów, nie podrażnia ani nie wysusza  skóry głowy.








Włosy po jego użyciu są bardzo ładnie uniesione u nasady, błyszczące, lekko usztywnione, znajdziecie go  (KLIK)





Włosy są po nim wciąż gładkie i błyszczące, a do tego chronione przed wysoką temperaturą suszarki. Ostatnia rzecz to przyjemna aplikacja. Spray Loreal (KLIK) pokrywa włosy bardzo drobną mgiełką, więc wystarczy kilka psiknięć (i kilka sekund) by cieszyć się później ładnymi włosami. 




 Włosy są miłe w dotyku, gładkie, błyszczące,w dotyku jakby mokry, lepiący, raczej nieprzyjemny przy nakładaniu, ale potem zupełnie z włosów znika zostawiając tylko efektowne uniesienie, znajdziecie go  (KLIK)


Jeżeli spodobał ci sie ten wpis zostaw komentasz i powiedz co myślisz o tych 5 kosmtykach :)

18 komentarzy:

  1. Każdy kosmetyk mnie bardzo zaciekawił, właśnie poszukuje jakiś produktów do włosów, które nadadzą moim trochę objętości. Świetny wpis ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O super post bardzo mi się przyda <3 Bo każda dziewczyna pragnie nie mieć oklapniętych włosów :)
    http://bykatherina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek bloga! Muszę wypróbować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jeszcze słyszałam o proszku zwiększającym objętość, może kiedys się skuszę:D
    P.S. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie mam problem, bo mam cienkie włosy bez objętości... zawsze batiste mi pomaga ;) świetny wpis! Będę wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę na ten szampon, patrze i nie mogę się napatrzeć!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe produkty haha :D Twój blog prezentuje się naprawdę bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty i z pewnością potrzebne dla osób, które mają z tym problem. Ja na szczęście mam cały czas puszyste i mięciutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś idealnego dla moich cienkich włosów, a o dziwo nie znam żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze marzylam o gęstych wlosach z piekna objętością i uzywalam juz chyba wszystkiego i nic a nic nie pomoglo a tylko niszczyło i obciążało mi wlosy. Teraz probuje naturalnych sposobów, np. roznych olejków i wcierek. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kosmetyki, muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń